miercuri, 30 decembrie 2009

Penultima zi a lui 2009. Nu inteleg de ce atata pregatire, de ce atatea batai de cap, de ce asemena aglomeratie, de ce sa ne maltratam ficatul cu manacruri care mai de care mai grele, cu bauturi ametitoare si nopti pierdute in cinstea celor mentionate anterior...2009-2010, 2010-2011, duminica-luni...toate sunt la fel. Urasc inceputul de saptamana, urasc duminica, pentru ca stiu ca o urmeaza luni, stiu ca se termina ceva...si imi va fi atat de greu sa accept acelasi ceva, insa de trei ori mai dificil, acel ceva care inainteaza atat de greoi, atat de devreme, atat de morocanos...atunci de ce 'as manca' altceva acum: 2009-2010. M-am saturat de motivele astea 'prestabilite' de a sarbatori, m-am saturat sa caut prilej pentru a dansa, pentru a ma preface ca ma simt bine, pentru a imbraca o rochie neobisnuita, pentru a incalta pantofi ciudati cu toc, pentru a ma ascunde sub culori tipatoare si priviri misterioase...m-am saturat subiectiv...pentru ca trecerea asta ma 'sur'prinde unde nu as vrea...
Make a wish (ne sugera Andra astazi pe facebook). Ce dorinta? Am prea multe si nu m-as putea hotari careia sa-i dau intaietate. Astept macar o schimbare, nu stiu din ce directie, dar stiu ca as vrea sa ma intalneasca undeva pe drum...As mai avea nevoie de putina atentie, de mai multa incredere si curaj, de cuvinte potrivite rostite la momentul potrivit, de clipe placute, de discutii prelungite la ceaiuri tarzii, de mai mult timp, de hotarare, de intelepciune, de copilarie, de spatiu, de libertate, de inspiratie, de rabdare, de prieteni nu e nevoie (sa fie in continuare putini, dar sa-mi fie alaturi si sa le fiu alaturi); as avea nevoie de aceeasi familie :)
2009 - am ajuns aici...asta sunt, controversata ca si anul pe care ma pregatesc sa-l inchei. La Multi Ani!

2 comentarii:

  1. Vreau sa mai avem clipe lenese, discutii tesute la o ceasca aburinda de ceai...
    Slippy Bear Huggs!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu atat as vrea; in plus, asa am un chef sa mai pun mana pe aparat...sper sa-si revina vremea asta, nu de alta, dar risc sa-mi congelez degetele pe butoane...si vreau si ceai, si discutii pana la 5 dimineata, si Cranberries, si ciocolata calda cu aroma de portocale, si discutii pe care le completam continuu, si care dau nastere altor subiecte si mai incitante, vreau discutiile noastre sincere si lipsite de 'prejudecati' ;)

    RăspundețiȘtergere