miercuri, 2 decembrie 2009

A inceput de ieri...

A venit brusc, sau mai bine zis: a revenit brusc. Imi citeam ca in fiecare saptamana cursul de marketing, si imi par atat de interesante informatiile prezentate acolo, incat ma intreb ce caut eu aici in camera asta, facand nimic, adica nimic productiv fiinite si sufletului meu, traind numai un prezent confortabil, care ma prezinta intr-un pat de hotel cu laptop-ul in fata, un aparat foto langa pat, si un caiet in mana. Astazi m-am jucat putin cu microfonul, m-am jucat de-a reporterul…si imi placea; nu ma simteam deloc stinghera in fata obiectivului, si nici in fata colegelor puse pe sotii. Imi revine intrebarea: Ce caut eu aici, acum? De parca m-am trezit dintr-un somn profund, si nu ma regasesc. Sper numai ca in amorteala aceasta care ma poarta usor in timp, sa realizez ca poate nimic nu e intamplator, ca toate au un curs firesc, pe care eu sunt prea ignoranta sa-l observ, ca toate nu sunt altceva decat succesiuni de intamplari care ma vor duce acolo unde trebuie si unde imi e locul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu