sâmbătă, 3 aprilie 2010

de 'Craciun' :))))

N-avea rost sa scriu ieri, nu ma credea nimeni...

Sunt pe jumatate acasa :D. "Chinezul" e in portbagaj, innopteaza acolo, gandul mi-e deja la Paste, la familie, la cadoul pe care i l-am cumparat astazi 'pictorului', la pasca, la vin, la voia buna a diminetii, la Lumina, la cafeaua atat de aromata pe care numai eu am rabdare sa o prepar, la spuma de lapte, la prajiturile mamei, poate si la trufele mele...ar mai fi de spus, dar nu pot sa trec cu vedere ca mai am un antrenament si numai 350 km pana ACASA.

Pasteti fericiti, mai ‘animalilor’!

2 comentarii:

  1. cand facem trufele? ai zis ca dureaza 15 minute :) n-am vazut nimic

    RăspundețiȘtergere
  2. :D maine, ziua abia a inceput ;) II detronam prajiturile lu' mami ;)

    RăspundețiȘtergere