marți, 29 iunie 2010

Se salveaza

Iar impachetez si iar rasuflu greu, e cald, de fapt, vine canicula din nou. Si nu am apucat sa dorm cum trebuie macar in zilele cand ploile dese de vara te atrag inapoi in pat, cand ar trebui sa te cuibaresti de placere in pilota, sa-ti iei cartea/filmul de moment cu tine, sa imbraci pijamalele bune si sa te pisicesti, sa inchizi telefonul si sa infigi cornul in perna. But not me, cred ca nu imi sta bine fara cearcane sau cu figura odihnita. Mai grav e ca am citit un articol in care cercetatorii au demonstrat ca un timp insuficient de somn sau insomniile 'ucid' materia cenusie. Nu-mi place ideea de a dormi, e ca si cand as irosi momente importante, dar acum ma simt slabita, secatuita de energie, de vointa si de buna dispozitie. Am dureri cronice, care se raspandesc cu usurinta din varful degetului de la picior pana la genunchi, apoi urca in sold si sfarsesc in lombar. Acum imi doresc un pat confortabil, poate si un hamac, o racoare dulce cu adiere de flori de tei si un castron cu visine...si musai fara tantari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu