marți, 17 noiembrie 2009

De ce?, De cine?

N-am avut inspiratie pentru titlu, cum mi se intampla de fiecarae data cand ad hoc, ma hotarasc sa mai postez ceva. Mi-am reprimat sentimentele in ultima vreme si ti-am scris din ce in ce mai rar...poate ca imi e si teama sa nu ma intelegi gresit: sa crezi ca lipsa asta acuta de ocupatie 'imi da dreptul' sa ma tot plang...(ce-i drept, macar tu nu poti riposta, si ma linisteste ideea asta). De ce? De cine?...Pai da, de ce ai nevoie pentru un dram de feircire: de o inghetata, de o ciocolata, de o pereche de pantofi din piele intoarsa, de o esarfa, de o gutuie, de un suc de morcovi, de Internet (sa-l ia naiba, ca nu mai pot astepta parca...si btw, sa nu faceti contract niciodata cu cei de la rds), de prietenii tai...da, de zambete, de iesiri de weekend, de party-uri ciudate, de discutii uitate in noapte, de o cana cu ceai, de o poza de familie, de o vacanta hai-hui, in care sa uit de mine, de o plimbare, de un umar pe care sa-mi asez fruntea, de un film bun si de mult, mult popcorn, de doua brate care sa ma imbratiseze, de o pereche de buze care sa zambeasca neconditionat, desi s-a trezit de dimineata si nu si-a baut cafeaua...de o alta pereche de urechi care sa te asculte mai intai................................................................................................decedecine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu