duminică, 22 noiembrie 2009

Toamna grea

Weekend-ul asta te-am concediat, te-am inlocuit...m-am reintors la Alexandra; m-am deschis din nou ei, si ea mi-a impartasit, si eu i-am povestit, ea m-a ascultat; am impartit idei, ne-am dat cu parerea, ne-am plans de mila, ne-am readus apoi la viata, ne-am intarit putin...cat de mult am crescut...cate valuri au mai trecut...cate clipe ne-au 'reformat'. Povesti, intamplari, numai vorbe; vorbe, care spuse la momentul oportun, ne-au deschis ochii, ne-au 'profilat', ne-au intristat, pentru ca mai tarziu sa ne aduca zambete...Ironii, ceata, faruri, amintiri, frig, o Dunare absenta, muzica in surdina, trecut, prezent, prea putin viitor, intamplare, semne de intrebare...timp concret, regrete, dorinte, maruntisuri, frunze, miros greu de toamna innoroita, vise, basme...
Ma bucur ca am mai apucat sa stam de vorba, ma bucur ca te-am revazut, m-as bucura si mai mult sa ne stiu 'schimbate'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu