duminică, 24 ianuarie 2010

A inceput sa nu-mi mai pese; nu ma mai afecteaza, nu-mi mai lacrimeaza ochii...poate din cand in cand numai, de la gerul asta...Nu-mi pasa ca nu am facut ce mi s-a spus, pentru ca am invatat sa ma pretuiesc libertatea mea; nu-mi pasa ca nu am putut ajuta ipocriti, desi pana acum tot 'oameni' erau si ei, nu-mi pasa ca unii nu ma aud; pana la urma ma asculta numai cei care au urechi sa auda si altceva; nu-mi pasa ca poate unii sunt in conflict acum din cauza mea, nu-mi pasa daca am dezamagit pe cineva pentru ca imi cunosc intentiile si 'apucaturile', nu-mi pasa daca opiniile mele au ranit pe cineva, pentru ca m-am saturat sa nascocesc minciuni de dragul diplomatiei cu care am fost, se pare, harazita...ma schimb, sa vina primavara...am inghetat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu