miercuri, 20 ianuarie 2010

si caracatite...

Am uitat sa mentionez ca Politia Rutiera din Constanta gaseste diferite cai de a scapa de criza...
Se pare ca aici, la malul marii, caracatitele sunt la moda: gatite,conservate...dar mai ales in forma bruta...metalica; galbioare cum ne-am obisnuit cu ele (probabil in ton cu acel cod pe care il tot anunta meteorologii), putin palide as spune, pentru gustul meu, atacate pe ici, pe colo de rugina, apar din ce in ce mai des in aceste zile cand cu disperare mai gasesti un loc de parcare. Octopodele se inmultesc fantastic in aceasta perioada de ninsori, rasar de prin nameti...si se lipesc chiar de rotile masinilor care au indrazneala de a se adaposti in putinele refugii dintre mormanele de zapada...Nu ma intelegeti gresit, nu aprob marlaniile de genul 'parcam oriunde, oricand, sa ne fie noua bine, nu stau mult, de ce sa parchez atat de departe, poate pierd investitiile rigruroase si imi scade nivelul colesterolului in scurta plimbare, si ce daca traficul l-am sugrumat, am uitat cum e sa merg pe jos, poate imi cad flecurile de la pantofi'...insa in cazuri extreme, le accept si le inteleg....
Asa ca...va rugam, nu mai panditi dupa colt cu rulota plina de caracatite, sa parasim autoturismele...ne e si asa destul de dificil sa ne cocotam pe mormanele inghetate de zapada...daramite sa mai gasim si un loc de parcare permis...

3 comentarii:

  1. Bine Scris Ioana. Eu de 3 zile merg la munca cu autobuzul tocmai de frica ca odata ajuns la destinatie nu voi avea unde parca datorita muntilor de zapada. Mult succes la Iasi si sper sa spergeti "gheta" si sa castigati.
    Drum bun...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am un prieten bucurestean care avea o idee revolutionara: sa desumfle cauciucurile masinilor de politie si sa lasa bilet: "Caracatita pentru caracatita, cauciuc pentru cauciuc". Dar i-a trecut dupa un timp, cand a vazut ca politistii nu prea se dau jos din masini si umbla in gasca...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ha, ha, ar fi fost cu siguranta o idee buna

    RăspundețiȘtergere